Üdvözöljük a Color Truck Kft. honlapján!

                    Autófényezés                                 Karosszéria javítás                                    Airbrush                                Optikai tuning

 

 

Kezdőlap

Autófényezés

Egyedi fényezések

Airbrush

Karosszéria javítás

Optikai tuning

Elérhetőségünk

 

A Top Tuning irása:

A szegedi Top Tuning Show-n láttuk meg ezt az autót, és a kiállítás előtti kötelező tisztálkodás után jól körbe is fotóztuk, hogy azon melegében bemutathassuk nektek a mindenkit megtévesztő Ibizát.
Suhanó árnyat láttunk elhúzni a pavilon előtt, de ennyi elég volt, hogy kollégával úgy döntsünk  ennek a kocsinak a lapban a helye. Csak két dolgot tudtunk róla biztosan. 1: hogy alapvetően sárga, 2: hogy Alfa Romeo. Ezt a jellegzetes hűtőmaszkot minden autók iránt egy cseppet is érdeklődő lény ezer méterekről felismeri. Tévedtünk. A sárga szín ugyan stimmelt, de a mosó felé közelítve, ahol a Top Tuning Show-ra érkezett kocsik éppen a kiállítás előtti kötelező tisztítókúrán estek át, gyanús Seat emblémát láttunk megcsillanni egy nagyon ismerősnek tűnő autó hátulján. Át lettünk verve, vallottuk be Bobák Lászlónak, a Seat Ibiza tulajdonosának, akit nem lepett meg túlságosan a dolog. "Amikor a gyorsulási versenyen először volt kiállítva a kocsim, akkor is hallottam, hogy mindenki Alfa Romeóként emlegeti"  mesélte igencsak jókedvűen. László közepesen fertőzött tuningrajongó. Előző autója, a Fiat Seicento Sporting is kapott 15 colos felniket és némi morcosítást. Jól ment a kisautó, és a méretéhez képest gigászi felnikkel kellően látványos is volt, de a család gyarapodása nagyobb autó megvételét tette szükségessé, az olasz kocsiba ugyanis egyszerűen nem fért be a gyerekülés. A Bobák család rajong a sárgáért, így nem volt kérdéses, hogy az új választott is ilyen színű lesz. Az árnyalathoz már csak megfelelő kocsit kellett keresni, és ez a Seat Ibiza lett, 1,4- es motorral. Teljesen gyári állapotban rótta az utakat, amíg egy apró baleset után nem kellett a Colortruck fényezőműhelyébe látogatni. A tulajdonos itt véletlenül meglátta a H&H Design által alaposan átalakított, a 2005. júliusi számunk címlapján is szereplő Yarist, és eldöntötte, neki is ilyen kell. Na nem pont ugyanaz, de tuning nélkül nem élet az élet. László pontos célokat nem tűzött ki, annyi volt a kikötése, hogy jól nézzen ki a kocsi. Az átalakítás ezért apró lépéssel indult. Hátulra egy új lökhárító került, kis rendszámtáblával és Lexus-stílusú lámpával, és Répa, a Répa Design mestere felfújta az airbrush mintát a kétszínű fényezésre.
 Persze ez még nem volt elég, új, nagyobb felnit szereltek az Ibizára, és ezzel a tuning első része véget is ért. Nem kis aggodalommal várták az alkotók a mű bírálatát, hiszen csak azt tudták, hogy nekik tetszik a kész kocsi, de nem lehettek biztosak benne, hogy a megrendelőnek is hasonló lesz a véleménye. A Bobák családnak tetszett az átalakítás. Sárga is volt, különleges is, pont a célnak megfelelő.
 László ezek után nem várt egy következő koccanásra, önként és örömmel vitte az autóját a plasztikai műtét következő fordulójára. Ez már sokkal nagyobb átalakítással járt. Kiszélesítették a lökhárítók íveit, megmorcosították a motorháztetőt, a lámpákat kicserélték dupla optikásra. A kocsi eleje is megkapta a hátsó részen látható kétszínű festést, és Répa ide is felfújta az airbrush mintákat. Chiptuningot és sportlégszűrőt kapott a motor. Na és felkerült egy olyan lökhárító és hűtőmaszk kombináció, amely ősidők óta az Alfa Romeók jellemzője. Borzalmas stílustörés lehetne egy ennyire jellegzetes formai elem felhelyezése egy idegen márkára, de nem az. Az Ibizának kifejezetten jól áll. A titok nyitja az lehet, hogy a Seatok új generációját, köztük az Ibizát az a Walter da Silva tervezte, aki előtte az Alfa Romeónál volt felelős a megjelenésért, és utolsó munkája az olasz cégnél, a 147- es bizony erősen emlékeztet a most futó spanyol modellekre. László autójára még felszerelték a 17 colos Fondmetal felniket 205/45-ös Goodyear F1 gumikkal. Az autó ebben a formában mutatkozott be Szegeden, de az alkotók fejében már megfogalmazódott a következő lépés. Amint lesz egy kis idő, ismét Répáé lesz a főszerep, aki néhány koponyával fogja díszíteni a fényezést, szolid utalásképpen az autó tulajdonosának, Lászlónak a foglakozására, ő ugyanis temetkezési vállalkozó. Halottaskocsit semmiképpen sem akar a Seatból, de úgy gondolja, egy finom figyelmeztetés a mulandóságunkra igazán felfér még az Ibizára. A közeljövőben kerül az autóba a hifirendszer. Valami komoly lesz  csak ennyit árult el a részletekről a tulajdonos. Sportülések is fel fognak tűnni rövidesen a Seat belsejében, és hallottunk híreket arról, hogy egy krómozott felni is erősen mozgatja László fantáziáját. Kíváncsian várjuk a fejleményeket, mert ritkán látni ilyen kevés átalakítással ennyire ütőssé tett, sokat megcsodált autót. 

                                 

<<< vissza